Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Így kerestem 1 nap alatt 122.300 Ft-ot!

2015.06.15. 13:24 bukisamurai

 

Az előző cikkemben közzé tettem egy sikeres bináris opciós kereskedő levelét, aki állítása szerint havi 40-50.000 Ft profitot kereskedett össze az elmúlt pár hónapban átlagosan. Úgy döntöttem, hogy magam fogom most letesztelni ezt a forradalomian új kereskedési formát és megosztom veletek s tapasztalataimat. Nagyon izgalmasan zajlott a tesztelés, mert sokszor elfelejtettem, hogy próba számlán kerekesedek játékpénzzel. Hogy milyen sikerrel és eredménnyel zárult a tesztelés? Ha érdekel, akkor olvasd végig a cikkem és garantálom, hogy izgalmas olvasmányba lesz részed.

Így fogtam neki a kereskedés tesztelésének:

  1. Beregisztráltam az Optionfair kereskedő platformjára - Regisztráció itt
  2. Feltöltöttem a számlámat, hogy hozzájussak az ingyenes próba számlához, ahol kockázat nélkül teszteltem a „profi kerekedő jeleket”, amit a cégtől kaptam ingyen.
  3. Előre elhatároztam, hogy a saját pénzemhez nem nyúlok, amíg nem teszteltem a cégtől kapott ingyenes „profi kerekedési jeleket” minőségét a próba számlámon

Íme, az eredmények, amiket rögzítettem a teszt időszak alatt a kereskedéseimről:

A felső kép a kereskedési jeleket tartalmazza, az alsó pedig az opciós kereskedéseim eredményeit. A lenti 4 kereskedésemből 2 kereskedésem volt sikeres, amiből 15,600 Ft profitot értem el, 1 volt sikertelen, amivel 10,000 Ft-ot veszítettem és 1 pedig a határon állt meg ott visszakaptam az opciós kötésem összegét. 40.000 Ft befektetésből 45,600 Ft-ot kereskedtem össze 5,600 Ft-os profittal zárva.

A lenti 3 kereskedésemből 3 kereskedésem volt sikeres. 30.000 Ft befektetésből 52.000 Ft-ot kereskedtem össze 22.000 Ft-os profittal zárva

 


 

Az alábbi kereskedésekben 40.000 Ft kereskedésből 53.600 Ft-ot sikerült összehoznom, ami 13.600 Ft profitot jelent. Az alábbi statisztikákból 70.000 Ft kereskedésből 37,700.-Ft profitot könyveltem el

Most megpróbálom néhány pontban összefoglalni a tapasztalataimat a bináris opciós kereskedéssel kapcsolatban:

  • 5 percnél nem volt több időre szükségem, hogy átlássam és használni tudjam a rendszert
  • Egy bináris kereskedésben arra kötünk opciót, hogy egy adott deviza pár, nyersanyag vagy részvény egy adott idő múlva magasabban vagy alacsonyabban lesz a kiindulási ponthoz képest
  • Megjön a kereskedési jel, kiválasztom a deviza párt, nyersanyagot vagy részvényt, beállítom az irányt, lejárati időt és beírom a kívánt kereskedési összeget és már úton is van az opciós kötésem
  • Az opciókat 60 percre érdemes kötni a kereskedési jelek alapján, amire az átlagos hozam 75% azaz például 10.000 Ft-ra 7.500 Ft.
  • Az elemzőktől kapott „kereskedési jelek” nekem átlagosan 70% körüli pontossággal működtek a teszt időszakom alatt. Így átlagosan 75% hozammal 10 db 10.000 Ft-os kereskedésen megközelítőleg 22.500 Ft profitot termeltem a teszt időszak alatt

Így lehet elindítani egy opciós kereskedést:

Mit kaptam, amikor regisztráltam a teszt kampányhoz?

  • Bináris opciós stratégiák kézikönyv (részletes információs anyag), sima regisztrációval befizetés nélkül
  • Minden befizető kap egy „próba fiókot”, ahol kockázat nélkül kereskedhet
  • A kereskedők hozzáférést kapnak egy videó anyaghoz, ami részletesen bemutatja a bináris kereskedést és a stratégiákat
  • Elemezőktől óránként „ kereskedési jeleket”, amik 70% közeli hatékonysággal működtek a teszt időszak alatt
  • 5 db 100%-ig kockázatmentes kereskedést igazi pénzzel
  • USD 100.- bónuszt

Ha kedvet kaptál Te is, hogy kipróbáld a kockázatmentes opciós kereskedést egy próba számlán a profi kereskedési jelek segítségével, ahogy ezt én is tettem, akkorITT TUDSZ REGISZTRÁLNI MOST INGYENESEN

Szólj hozzá!

Címkék: tőzsde forex forex stratégia forex kereskedés deviza kereskedés részvény kereskedés bináris opció bináris opciós kereskedés bináris opciós stratégia bináris opciós kerekedési stratégia forex kerekedési stratégia nyersanyag kereskedés optionfair

A bejegyzés trackback címe:

https://bookiesamurai.blog.hu/api/trackback/id/tr177545960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása